.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد میرتاج‌الدینی از اختلاف‌افکنی رسانه‌ها

به گزارش شمال نیوز ، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام که بر لزوم وحدت، همدلی و همکاری صمیمانه تاکید کردند، گفت: در سال 91 اولویت ما بر اساس همدلی و همکاری خواهد بود.

وی افزود: مردم از مسئولان نظام توقع دارند که به جای پرداختن به نزاع‌های بی‌حاصل، با رویکرد همکاری صمیمانه به رفع مشکلات مردم بپردازند.

میرتاج‌الدینی در خصوص حفظ وحدت تاکید کرد: همکاری صمیمانه بنا بر سفارشات مقام معظم رهبری، باید رویکرد اصلی همه مسئولان قرار گیرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به اختلاف‌نظر مسئولان قوا در مورد برخی مسائل روز اشاره کرد و تصریح کرد: رسانه‌ها از بزرگ‌نمایی این اختلاف‌نظرها خودداری کنند زیرا هر اختلاف‌نظری به معنای نزاع و درگیری نیست که رسانه‌ها از آن به عنوان درگیری یاد می‌کنند و می‌گویند سران سه قوه با یکدیگر نزاع دارند.

وی با اشاره به مولفه‌های یک جامعه پویا اظهار داشت: طبیعی است که در یک جامعه پویا نظریات سیاسی گوناگون وجود داشته باشد، بنابراین از رسانه‌ها انتظار می‌رود که بی‌جهت این مسائل را بزرگ نکنند.

میرتاج‌الدینی اضافه کرد: همه نمی‌توانند با یک نگاه به مسائل نگاه کنند و دیدگاه‌های مختلف در مسائل سیاسی، داخلی و بین‌المللی وجود دارد که پویایی جامعه نیز همین را تقاضا می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه برای پیشبرد اهداف نظام، بر 2 نکته تاکید کرد: اول اینکه مسئولان وحدت، همکاری و همدلی را با رویکرد خدمت به مردم و پیروی از رهبری معظم انقلاب تقویت کنند و همچنین رسانه‌ها هر اختلاف‌نظری را به عنوان نزاع، درگیری و اختلاف بین مسئولین طرح نکنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.